torsdag 20. januar 2011

Filippinene, Thailand, Kambodsja

Vi ankom Filippinene tirsdag 4 januar. Det var godt og varmt da vi landet i Manila!Vi dro rett til Dagfinn og Eva der Ragnhild allerede var stasjonert. Vi hygget oss en hel dag i Manila for vi satt kursen mot Donsol paa jakt etter hvalhaien. Det var bare 12 timer i buss paa rimelig daarlige veier og 130 km i timen. Spennende! Donsol var en herlig liten by, bare synd at vaeret var saa daarlig og hvalhaien ikke ville svomme med oss. Men det er sesong for hvalhai naar vi er paa Sulavvesi saa sjansen er ikke tapt! Ellers var ett av hoydepunktene konsert med Steinar Albrigtsen og Monica Nordli paa Maktan island. Mange norske eldre menn med veldig unge damer...Vi fikk dykket paa pescador island og det var ett nydelig dykk med flotte korall, masse fisk i alle farger og millioner av sardiner. Kjempegoy!

Vi suste rundt i to uker og fikk gjort masse goy. Den 18 satt Ragnhild seg paa flyet for aa dra hjem til jobb og kulde. Jeg og Mette dro til Bangkok. Der hadde vi avtalt aa mote Anita, Anne, Tone, Helene, Roy og Vegard paa Starbucks i Khao san road. Alle kom til avtalt tid og det var veldig stas aa treffe alle sammen:-)

To netter der saa bar det videre til The Kingdom of Cambodia.
Vi er naa i Siem Reap og har i dag vaert paa Angkor Wat. Veldig spennende og flott! Vi drar snart videre til Phnom Phen.


Hyppigere oppdatering vil forekomme og bilder kommer naar vi faar gravd fram ledninger fra sekken.\
Vi har det bra og nyter livet, haaper alle hjemme gjor det samme

Stor hilsen fra glagjengen:-)

1 kommentar:

  1. å, så fantastisk!:) eg er så lei meg for att eg ikkje fer med meg desse tre flotte landene, men det får eg ta igjen siden... ønsker dykk bare god tur videre og kos dere max!:) gama att dere bruker bloggen! Love yah all, xxx monica

    SvarSlett